Servicii IoT personalizate pentru Transilvania: Navigator Cloud

Digitalizarea, care a apărut în urma celei de a patra revoluții industriale, a transformat radical viața companiilor. În timp ce oamenii și-au păstrat atribuțiile principale de decizie și organizare, din ce în ce mai multe companii folosesc soluții automatizate și robotizate. În cazul firmelor mici, reducerea costurilor reprezintă motivația pentru digitalizare. Am discutat cu Endre Balázs, directorul firmei Navigator Software despre avantajele digitalizării, despre sistemele ERP (planificarea resurselor întreprinderii) și despre noua direcție de dezvoltare a sectorului IT, dispozitivele IoT (internetul obiectelor).

 

Ce rezultate tangibile produce sistemul ERP în viața unei companii?

Când construim un sistem ERP, parcă o teamă primordială apare în oameni, deja în cursul procesului de fundamentare. După aceea, ei se relaxează complet, pentru că văd primele rezultate: informațiile la zi. Urmează un al doilea rezultat semnificativ: recrutarea și fluctuațiile forței de muncă încetează să reprezinte o problemă, iar perioada de formare devine mai scurtă. La prestarea muncii fac o diferență mijloacele prin care începem executarea sarcinii, respectiv dacă pașii sunt clari, sau dacă stăm nedumeriți și suntem stresați în permanență. În același timp, avem informații imediate pentru a lua o decizie. Liderii pot lua decizii mult mai bune și, nu în ultimul rând, beneficiază de energie și timp liber, ca urmare a automatizării proceselor.

 

Cum este încorporeat sistemul ERP în funcționarea întreprinderii?

Procesele de pregătire și formare sunt cele mai critice; noi putem oferi sfaturi și modele de afaceri viitorilor noștri parteneri, deoarece în ultimii 10 de ani am dezvoltat o echipă foarte bună și am colaborat cu nenumărați parteneri. Competența și motivarea echipei care creează aceste sisteme este foarte importantă.

 

La ce nivel se află companiile care utilizează sistemele ERP?

Nu există o corelație între sistemele ERP și mărimea companiilor. În opinia mea la o companie unde organizația este pregătită – adică unde există ordine organizatorică, firma se află pe o traiectorie de creștere și are linii bune de afaceri – șansele de reușită cresc semnificativ. Pe piața internă lucrăm la companii sau grupuri de companii, indiferent de sector, care își propun să integreze toate procesele și nevoile de date, în așa fel încât sistemul ERP să fie creat pentru nevoile lor, personalizat. Instrumentele noastre informatice și echipa lucrează pentru a ajuta companiile să își îndeplinească sarcinile de zi cu zi organizat, cu instrumente moderne, pe o platformă mai simplă și optimizată.

 

Din perspectiva dezvoltării firmei, care va fi cea mai mare provocare în următoarea perioadă?

Cea mai mare provocare va fi rezultatul muncii grele din ultimii patru ani, lansarea cu succes a Navigator Cloud. Serviciul va deservi la maxim nevoile proprietarilor de companii din Transilvania, care caută să ia decizii optime, pe baza informațiilor provenind dintr-o gamă largă de dispozitive inteligente. Tehnologia unică, o combinație de software și hardware personalizat pentru piața din Transilvania, a fost dezvoltată intern.

 

Ce servicii conține Navigator Cloud?

O dată ce am început să folosim dispozitivele inteligente, am constatat că avem de-a face cu o piață fragmentată: fiecare dispozitiv își are propriul software cu o concepție aparte, dezvoltat pentru a rezolva o singură problemă. Ideea noastră de bază a fost să dezvoltăm o platformă în care putem insera o gamă variată de dispozitive, să le conectăm la un singur sistem. Pe scurt, utilizatorul – în cazul nostru, compania – are acces la o gamă largă de senzori și platforme, ceea ce îi permite să preia controlul și să monitorizeze activități multiple. Serviciul pe bază de cloud permite utilizatorilor să decidă care sunt pașii logici efectuați de sistemul controlat și să creeze fluxuri de lucru.

 

Cum funcționează sistemul inteligent? Pot fi conecte și device-uri deja existente la Navigator Cloud?

Produsul nostru principal este o platformă clasică de tip cloud care recepționează date, analizează date, rulează procese, înregistrează dispozitive, etc. Pe partea de hardware, avem un așa-numit „NS Gateway” proiectat și dezvoltat intern, care este disponibil în două versiuni: una pentru mediul casnic/de birou, iar celălalt pentru mediul industrial. Acestor două dispozitive li se adaugă o gamă variată de senzori, camere de luat vederi și releuri pe care le folosim în fluxurile de muncă. O altă categorie ar fi un utilaj al clientului, care are nevoie de control de la distanță. Utilajul respectiv va face parte din sistem, pentru ca utilizatorul să poată obține date de la acesta sau să îl controleze de la distanță, când are nevoie. Există senzori fizici și virtuali. Am scris protocoale pentru senzori fizici și astfel orice producător poate să se conecteze la platforma noastră. Cu alte cuvinte, nu limităm serviciul la senzorii pe care îi avem; în schimb, platforma oferă oricărui producător posibilitatea de a-și conecta senzorii/dispozitivele utilizând un anumit protocol.

 

Ce funcționalități are serviciul IoT Navigator Cloud?

Obiectele conectate la internet (dispozitivele IoT) comunică unul cu celălalt, respectiv cu sisteme centrale și iau decizii; pe scurt, pot să înlocuiască foarte multe lucruri și procese în viața unei companii. Însă nu înlocuiesc omul, ci mai degrabă asistă munca personalului executiv sau de management, respectiv a oamenilor obișnuiți care lucrează într-un proces. Optimizarea proceselor se regăsește în fiecare domeniu de afaceri. Senzorul conectat la Navigator Cloud măsoară ceva și nu este nevoie de o persoană care să înregistreze aceste date. Un alt avantaj este prognosticarea identificării defecțiunilor. Datorită mijloacelor tehnologice încorporate în procedurile operaționale ale unei firme, monitorizarea semnalelor de defecțiune reprezintă, de asemenea, o sarcină care necesită timp și energie. Aceasta este înlocuită de către dispozitivul IoT conectat la Navigator Cloud, însă poate să fie de ajutor și în domeniul asigurării calității sau chiar și în monitorizare. La acesta din urmă, fiecare director de firmă selectează procesul pe care dorește să îl monitorizeze în companie, apoi îl optimizează.

 

Când și unde va avea loc lansarea serviciului Navigator Cloud?

Proiectul face parte dintr-o subvenție pentru cercetare și dezvoltare deschisă pentru clustere Românești. Navigator Software – făcând parte din IT Plus Cluster – a câștigat o astfel de subvenție de la Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene. Proiectul a fost finanțat din fonduri furnizate de UE, Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, precum și de Navigator Software. După patru ani de muncă asiduă și testări multiple, platforma se apropie de marea lansare. Premiera oficială a Navigator Cloud, care practic înseamnă și închiderea proiectului „Dezvoltarea sistemului inovativ “Navigator Cloud” pentru o economie modernă”, proiect co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, "Competitivi împreună”, va fi pe 27 iulie la Târgu Mureș, în cadrul unui webinar, iar produsele noastre vor fi disponibile în cursul lunii august.

Participarea la Internet & Mobile World 2016

 

În perioada 5-6 octombrie la Romexpo București am participat la Internet&Mobile World 2016, cea mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est, ajunsă la cea de-a 5-a ediție.

Evenimentul a reunit peste 8000 de participanți de pe tot continentul pentru 2 zile de sesiuni de prezentări pe cele 5 scene și interacțiuni cu peste 130 de expozanți din domeniile infrastructură, securitate, device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce, software pentru business și cloud.

Am fost expozanți în categoria Business Software & Cloud Solutions, prezentând celor interesați sistemele informatice integrate pentru afaceri. În cele două zile de eveniment am interacționat cu zeci de vizitatori și cu ceilalți expozanți, făcând demersuri pentru încheierea de parteneriate. De asemenea am făcut cunoștință cu cele mai recente trenduri tehnologice și produse inovative.

Prezența noastră a fost una de succes!

 

 

 

 

Să ne întâlnim la IM World 2016!

 

A sosit toamna, perioada expozițiilor și a conferințelor.

Navigator Software se pregătește de participarea la Internet&Mobile World, cea mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est, ajunsă la cea de-a 5-a ediție.

 

Desfășurat pe 5-6 octombrie la Romexpo București, evenimentul reunește participanți de pe tot continentul pentru 2 zile de sesiuni de prezentări pe cele 5 scene și interacțiuni cu peste 130 de expozanți. 

Sloganul nostru este „Gândește cu noi...Fii mai puternic!”, ceea ce reprezintă scopul nostru principal, cel de a încheia parteneriate reciproc avantajoase.

 

De ce să ne vizitezi?

Vino să ne cunoști - suntem unul dintre cei mai buni dezvoltatori de soluții informatice integrate din România, și să testezi noile noastre soluții software și hardware!

 

Ne găsești la standul B10, în Expo Area!

 

 map

 

Pentru informații suplimentare, accesați www.imworld.ro

În vizită la fundația Sfântul Francisc

 

Ziua de vineri a fost una memorabilă pentru noi, membrii echipei Navigator Software. Am ales să vizităm fundația Sfântul Francisc, un cămin fondat de fenomenul Böjte Csaba din satul Tirimia, pentru a încerca să aducem o rază de lumină care să le încălzească si sa lumineze sufletele copiilor cu ocazia Sărbătorii Magice a Crăciunului.

Putem spune că am avut parte de o experienţă memorabilă, plină de momente deosebite! Timpul petrecut în compania acestor copii, a trecut în mod plăcut, dar foarte repede. Am plecat de acolo cu o altă viziune despre viață, cu o energie și o motivație în plus!

 

Pregătiri pentru sărbători

 

Echipa Navigator Software şi-a împodobit deja pomul de Crăciun! Nimic nu poate fi mai plăcut decât să-ţi pregătești decoraţiuni handmade împreună cu colegii tăi de serviciu! A fost un mic team building foarte reușit. 

 

 

X. Sapientia – ECN 

 

La data de 9 mai 2015, a avut loc la Târgu Mureş, cea de-a 10-a ediţie a concursului internaţional de programare Sapientia – ECN (Efficiency-Challenge-Networked) Programming Contest, eveniment sponsorizat de Navigator Software.

Felicitări studenţilor!

 

NAVIGATOR SOFTWARE, ca și participant în sectorul de servicii...

 

 

Firma noastră din 2008,  anul înființării a parcurs un drum spectaculos către dezvoltare. Secretul nostru pentru dezvoltare continuă constă în calitatea impecabilă a „materiei prime”, acesta fiind colegii noștri - pregătirea lor profesională este garanția pentru calitate superioară a serviciilor. 

 

Suntem de asemenea interesați în dezvoltarea sectorului de servicii, dorind ca firmele naționale să coopereze și să-și  sincronizeze așteptările într-un cadru comun, printr-un proiect sustenabil. Lucrăm doar cu cei care acceptă această gândire și ne consideră parteneri pe termen lung, nu doar un simplu furnizor de software.

 

În cadrul cooperării comune dorim să mărim performanța firmelor pe piață în așa fel încât urmărim 24/7  funcționarea firmei tale, oferind cele mai bune soluții integrate bazate pe experiența noastră în industria de servicii.

 Navigator Software ERP crm Resource Navigator

 

“Gândește cu noi...fii mai puternic!“

 

Pentru îndeplinirea acestei misiuni, asumăm responsabiliate - și considerăm fiecare dintre noi responsabil - în promisiunea că fiecare decizie luată de noi se bazeză pe acest principiu. Experiența noastră acumulată  în industria de servicii cu orientare către clienți înseamnă pentru noi că  asigurăm suport prin consultanță și acțiuni acolo unde este nevoie de noi. 

 

Navigator Software ERP

 

Folosirea cunoștințelor și abilităților noastre pentru beneficiul companiei tale !

 

În ultimii ani am atins o performanță spectaculoasă în cele mai diverse ramuri de industrii și în dezvoltarea de sisteme personalizate pentru firme. În scopul creșterii afacerii noastre au devenit utilizatori activi ai propriilor noastre soluții. Experiența noastră de utilizatori  ai sistemului nostru ne-a dovedit  că progresul nu poate fi oprit! Acest lucru ne ajută să vedem noi și noi oportunități de piață. 

Nimic nu dovedește acest lucru mai mult decât opiniile clienților prezentate în acest site. Sperăm ca problemele și soluțiile menționate te-au ajutat să vezi provocările afacerii tale și sperăm să te primim printre partenerii noștrii în curând. 

 

 

 

 

Cu respect, 

Navigator Software

Seminar Profesional 

 

Ieri am susținut un Seminar Profesional specialiștilor din domeniul HoReCa. Cei peste 30 de participanţi au avut parte de o dezbatere profesională atât despre tendințele, cât și despre provocările pieței - și nu în ultimul rând - o prezentare cu mai multe detalii despre Resource Navigator, cel mai nou software dezvoltat de noi.

 

Vă mulțumim că ne-ați onorat cu prezența la evenimentul nostru! Sperăm că v-ați simțit bine și vă așteptăm să participați la toate proiectele noastre! Mulţumim Brutãria Eldi și Pensiunea Corunca pentru sprijinul acordat proiectului nostru și pentru gustări delicioase!

 

seminar Navigator Software ERP Resource Navigator

Prototipul casei familiale și sistemul ERP

 

 

Munca mea se bazează pe cooperarea strânsă cu clienții noștri, orientată către rezultate. Un factor de succes în relația mea cu clienții constă în a avea rezultatul final în topul priorităților. Doresc să pun  accent pe acest aspect, deoarece mulți consideră că jumătatea proiectelor IT nu sunt finalizate cu succes.

 

Nereușita unui proiect trebuie înțeleasă prin faptul că soluțiile IT propuse nu reușesc să îndeplinească rolul propus: procesul nu va fi mai rapid sau eficient, nu se dezvoltă listele și rapoartele promise, datele din sistem nu sunt corecte.

 

CUM E POSIBIL SĂ SE  ÎNTÂMPLE AȘA CEVA?

 

Răspunsul este destul de simplu: visăm ceva, ce nu putem transforma în realitate.

 

DE CE?

 

Pentru că pornim cu ipoteze care de la început nu sunt adevărate. Exemplul meu preferat este prototipul casei de familie. În calitate de tată și antreprenor în același timp, vreau să vă adresez următoarea întrebare : ce înseamnă o locuință ideală?

 

 ERP Navigator Software

Cu toții suntem de comun acord că locuința ideală trebuie să fie bine proiectată din toate punctele de vedere, să fie stabilă și nu în ultimul rând să satisfacă nevoile  fiecărui membru de familie. Totuși dacă avem o astfel de casă ar fi în zadar, dacă partea interioară a casei nu are o funcționalitate bună și dacă noi “nu jucăm un rol activ” în scopul de a profita de spațiul oferit. 

 

La fel se întâmplă cu sistemele ERP, tocmai din această cauză sfatul meu este unul simplu: este nevoie de o concepție profesională, care leagă soluțiile dovedite în practică cu ideile inovative, personalizate la nevoile firmei. 

 

Cu stimă, 

Balázs Endre

Parteneri



Contact

Suport telefonic:
+40 753 083 480

Luni-Vineri: 800 - 1630

contact@ns.software

Facebook

 

Map