Am lansat Resource Navigator versiunea 2017

 

RESOURCE NAVIGATOR ERP pentru HoReCa

Industria HoReCa este vasta și include companii din cadrul sectoarelor de servicii alimentare, cazare, recreere și divertisment. Unitățile din acest segment sunt caracterizate prin dinamism, prin foarte mulți utilizatori și activități în locații multiple care trebuie să fie administrate cu atenție pentru a putea asigura operațiuni zilnice eficiente și integrate. 

Provocări

 Servirea lenta a clientilor.

 Gestionarea greoaie a operatiunilor de aprovizionare.

 Controlul costurilor de productie.

 Lipsa programe de fidelizare.

 Evidenta gestionala intarziata.

 Urmarirea performantei resursei umane.

 Lipsa informatii la zi pentru manageri. 

 

Cum să alegi o soluție ERP?

S-a demonstrat de foarte multe ori că diferența nu este dată neaparat de soluția informatică, ci de echipa care a conceput și va implementa sistemul. Furnizorul sistemului ERP trebuie să devina un partener, care ajuta compania să crească. Criteriile de alegere al furnizorului sunt următoarele:

• poziția pe piață

• cunoștințe, autorizări pentru echipamente fiscale

• experiența în industria în care solicitantul activează

• profesionalismul echipei de implementare

• timpul de implementare

• serviciile de mentenanță și suport

• costurile propuse

• proiecte finalizate cu succes

De la noi partenerii au primit SOLUȚII

Lucrurile simple sunt functionale, altfel apare rezistenta la schimbare.

AsteptariRezolvari cu R.N.
Modul de vanzare integrat R.N. are modul vanzari in activitati HoReCa.
Integralitate Modulele R.N. se regasesc pe o platforma unica, integrata. 
Acces de la distanta PC, Laptop, Tableta, Smartphone - conexiune garantata prin internet.
Rapiditate si siguranta Optimizat si izolat pe baza de date mari.
Update program La zi cu noile procese specifice si schimbari legistlative.
Customizabil Personalizare ecran, meniu, drepturi, rapoarte pe utilizator.

 


Parerile CLIENTILOR

koronka.ro

 

• Gestionarea stocurilor

Materialele achiziționate în industria HoReCa au nevoie de o evidență strictă. Cu ajutorul modulului nostru de gestionare a stocurilor, am făcut posibil urmărirea acestora precum și administrarea optimă.  

 

• Automatizarea front office-ului

Cu sistemul POS și de monitorizare a bucătăriei, am făcut posibil automatizarea vânzărilor, introducerea campaniilor de fidelizare și decontările periodice, chiar și pentru activitatea de „self service.”

 

• Rezervări hoteliere

Funcțiile modulului Rezervări sunt: gestionarea rezervărilor, decontarea, facturarea, gestionarea grupurilor de turiști și analizele manageriale specifice.  

 

“Cu ajutorul programelor informatice oferite de Navigator Software realizam gestiunea totala a activitatii, obtinand un flux informational complet, de la receptia marfurilor, pana la vanzarea acestora, trecand prin toate etapele necesare.Citeste tot

De asemenea, prin modulul de Rezervari, putem gestiona rezervarile in cadrul pensiunii, avand acces oricand si rapid la datele clientilor nostri.”

Balazs Julianna - managerul Pensiunii Koronka.


basafogado.com

“Avem o colaborare de multi ani cu restaurantul traditional Hanul Basa. Sistemul de gestiunea fost dezvoltat permanent, pe masura ce activitatea lor a luat amploare. S-a inceput cu un sistem de gestiune clasic care rula pe un calculator POS, iar ulterior am integrat solutia Tablet Navigator pentru preluarea comenzilor direct de pe tablete. Citeste tot

Astfel, acum Hanul Basa este locul unde traditia se intalneste cu solutiile moderne. Acest proiect arata faptul ca un sistem bine pus la punct asigura crestere. De asemenea, este important sa ai langa tine un partener care se dezvolta o data cu tine, oferind solutii informatice de ultima ora si suport 24/7."

Csatlos Timea - director executiv


Parteneri


Contact

Suport telefonic:
+40 757 999 111

Luni-Vineri: 800 - 1630

contact@vector-group.ro

Capterra