Am lansat Resource Navigator versiunea 2017

 

RESOURCE NAVIGATOR ERP pentru COMERT



 

Sectorul comert este una foarte dinamica, cu un nivel ridicat al concurentei. Elementele caracteristice sunt numarul mare produse, existenta a mai multor puncte de lucru, care necesita o gestionare unitara si diferitele tipuri de vanzare. In aceste conditii, toate procesele de business ale companiilor care activeaza in acest sector trebuie sa fie optimizate, pentru a obtine reduceri de costuri. 

Citeste tot

Solutiile informatice sunt vitale pentru a asigura informatiile necesare luarii celor mai bune decizii strategice. Un sistem integrat asigura servirea rapida si eficienta a clientilor, controlarea fiecarui produs de la intrare pana la vanzare, si cu ajutorul acestuia se obtin informatii certe si la moment.

Companiile care folosesc solutii moderne castiga cota de piata mai mare, in urma fidelizarii clientilor si a personalului, prin flexibilitatea politicilor comerciale, prin reducerea costurilor si prin raportarile specifice activitatii de comert.

Provocări

 Servirea lenta a clientilor, erori umane de operare.

 Asigurarea cantitatilor necesare de produse.

 Costuri mari de operare.

 Cerere fluctuanta, sezoniera, lipsa programe de fidelizare.

 Punctele de lucru multiple se gestioneaza greu.

 Urmarirea performantei resursei umane.

 Date transparente despre vanzari. 

 

De la noi partenerii au primit SOLUȚII

Lucrurile simple sunt funcționale, altfel apare rezistența la schimbare.

AșteptăriRezolvări cu R.N.
Soluție soft specializat pe vânzări Modulele de vanzare integrate in R.N.
Integralitate Modulele R.N. se regăsesc pe o platforma unică, integrată. 
Acces de la distanță PC, Laptop, Tableta, Smartphone - conexiune garantată prin internet.
Rapiditate si siguranta Optimizat și izolat pe baza de date mari.
Update program La zi cu noile procese specifice și schimbări legistlative.
Customizabil Personalizare ecran, meniu, drepturi, rapoarte pe utilizator.
Stoc la moment R.N. urmărește stocurile prin sincronizare permanenta a datelor de la punctele de vânzare.

 


Cum să alegi o soluție ERP?

S-a demonstrat de foarte multe ori ca diferenta nu este data neaparat de solutia informatica, ci de echipa care a conceput si va implementa sistemul. Furnizorul sistemului ERP trebuie sa devina un partener, care ajuta compania sa creasca. Criteriile de alegere al furnizorului sunt urmatoarele:

• pozitia pe piata

• experienta in industria in care solicitantul activeaza

• profesionalismul echipei de implementare

• timpul de implementare

• cunostinte, autorizari pentru echipamente fiscale

• serviciile de mentenanta si suport

• costurile propuse

• proiecte finalizate cu succes

Parerile CLIENTILOR

 

epinvest.ro

EPINVEST - Importator si distribuitor de scule electrice si utilaje pentru constructii

• Optimizat pentru baze de date mari

Inventarul complex, precum și  volumul mare de produse nu crează nici o dificultate pentru funcționarea celor 5 puncte  de lucru.  

 

• Urmărirea activităților de service

Modulul nostru de Service ține evidența echipamentelor trimise la reparație, urmărește manopera și piesele de schimb. În acest fel activitatea de garanție și post-garanție a devenit mai transparentă.

 

• Campanii CRM 

Cu ajutorul modului am făcut posibil folosirea regulată a  campaniilor de email.

 

"Epinvest este importatorul direct al produselor BOSCH in Romania, cu 5 puncte de lucru in Romania si cu o retea nationala de distribuitori.Citeste tot

Implementarea sistemului ERP Resource Navigator a decurs conform planului initial, cu mici modificari care sunt de acceptat la un proiect atat de complex. Am implementat cu succes modulele: Contabilitate de gestiune, Trezorerie, CRM (Comercial, Marketing, Time Management si Service), Contabilitate financiara, Mijloace fixe si ob. de inventar, Resurse Umane ."

Mihai Eugen Duca- Consultant


Navigator Software ERP

 

cafea.vector-group.ro

VECTOR GROUP - Distributie cafea

"Sistemul de gestiune Resource Navigator ne este de real ajutor cand vine vorba de gestionarea afacerii. Sistemul ne-a permis sa integram activitatea de distributie de cafea Tonino Lamborghini cu restul activitatilor derulate de societate, oferindu-ne o imagine clara,Citeste tot

in detaliu asupra profitabilitatii departamentului de cafea. Prin modulul de gestiune si CRM am automatizat procedura de comercializare (prin liste de pret parteneri si furnizori), am crescut calitatea serviciilor oferite (prin organizare rute pentru vizite clienti si service) si am reusit sa derulam cu succes campaniile de marketing (prin trimitere automata de campanii email, SMS)."

Csatlos Timea - Director Executiv


 

JetOIL - statie carburanti

• Interfațare cu periferice

Firma noastră a furnizat atât software cât și hardware în cadrul proiectului, incluzând casele de marcat pentru care dispunem de autorizație pentru distribuție și service.

 

• Control complet

Soluția noastră asigură control complet asupra mișcării mărfurilor începând de la înregistrare până la vânzare. Sistemul integrat este potrivit  pentru a gestiona și alte activități la stația de carburant: shop, bar, spălătorie, vulcanizare. 

 

• Servire promptă a clienților

Am reușit automatizarea vânzărilor prin folosirea 

cardurilor cu cod de bare și a sistemului POS. 

 

"Un proiect de succes a fost implementarea sistemului de gestiune la statia de carburanti JetOIL. Acesta a constat in livrarea de software si hardware specializat. Am pus in functiune 2 module software: modul de vanzare si cel de gestiune, interconectate.Citeste tot

Rezultatele obtinute sunt urmatoarele:

•Servirea rapida si corecta a clientilor
•Stoc la moment
•Date concrete despre vanzari
•Introducerea programelor de fidelizare prin carduri de discount"

Csatlos Timea - Director Executiv

Silvicultură

silvicultura ERP Navigator Software Resource Navigator contabilitate

Optimizarea activităților silvice, situații la moment stocuri din partizi, monitorizare patrimoniu, contabilitate integrată.

Citeste mai mult..

Comert

Aprovizionare achizitii, stocuri la moment, automatizare vanzari, fidelizare, integrare periferice si conrtolling.

Citeste mai mult..

HoReCa

POS restaurant rezervări monitoring bucătărie echipamente mobile soft specializat HoReCa contabilitate Resource Navigator Navigator Software

POS restaurant, rezervări, monitoring bucătărie, echipamente mobile, soft specializat HoReCa, contabilitate.

Citește mai mult..

Construcții

Devizare ofertare, urmărire de lucrări, gestionare resurse pe santiere, parc auto, analiza centre de profit.

Citește mai mult..

Servicii

Monitorizare calitativa si cantitativa. Logistica de urmarire a servicilor, calculi de rentabilitate a prestarilor.

Citeste mai mult..

Producție

Resource Navigator Software ERP produtie CRM

Integrarea activităților specifice, optimizare resurse, control costuri, optimizare capacitate de producție.

Citește mai mult..

Parteneri


Contact

Suport telefonic:
+40 757 999 111

Luni-Vineri: 800 - 1630

contact@vector-group.ro

Capterra