Despre noi
Înființarea companiei, s-a demarat proiectarea și dezvoltarea software-urilor de gestiune, s-a făcut primele implementări.
Crearea soluțiilor specifice în domeniul Retail pentru stații de carburanți.150 de implementări, 2 angajați, cifra de afaceri anuală de 145.000 €.
Construirea și dotarea sediului societății (showroom, platforma de proiectare și editare programe, sala de conferinta, centru de perfectionare resurse umane) printr-o investitie de aprox. 600.000 €, co-finantata de U.E. Peste 250 de clienti, 7 angajati, 7 noi parteneri teritoriali, cifra de afaceri de 260.000 €.
Se începe dezvoltarea Resource Navigator ERP, participare cu stand la expoziții și târguri Romhotel, GastroPan, CeBit . Peste 300 de clienți, 12 angajați, cifra de afaceri de 230.000 €.
Prima implementare a Resource Navigator ERP în domeniul panificatiei, inceperea unui program intern de dezvoltarea firmei. Clienți din industrii noi, nou partener pentru zona Cluj, 13 angajați, cifra de afaceri de 470.000 €.
Dezvoltarea echipei de consultanti ERP, organizarea procedurilor interne, penetrarea pe piete noi, cum ar fi silviculturia, constructii, productie cu solutii proprii. 18 angajati, cifra de afaceri de 450.000 € .
Incheiere parteneriat Microstrategy, lider global in solutii B.I., dezvoltarea continua a echipei, noi proiecte ERP finalizate cu succes.
Scopul nostru pentru 2015 este ca toți partenerii vechi și noi să facă cunostință cu sistemul Resource Navigator, de asemenea să încheiem parteneriate strategice cu companii de consultanta ERP. Intern ne concentrăm pe optimizarea proceselor de Service, pe urmarirea și decontarea eficace a proiectelor, precum și pe intărirea marketingului și PR-ului.
Lansarea versiunii Resource Navigator 2016; pregătire proiect IoT Navigator Cloud; întărirea echipelor de consultanți, programatori; soluția Resource Navigator a fost încercată în proiecte complexe și a căpătat o maturitate.
Am reușit să lansăm versiunea Resource Navigator 2017 cu multe componente periferice noi; am început derularea proiectului IoT Navigator Cloud și am depășit pragul de 400 de proiecte active.
Modernizăm platforma Resource Navigator încât să fie capabilă să conlucreze cu echipamente IoT; dezvoltăm platforma Navigator Cloud și desfășurăm activități de business development în cadrul acestui proiect; din vara dechidem porțile ERP School.
Cea mai mare provocare este continuarea cu succes a proiectului IOT în curs de dezvoltare de peste 1 an, prin care ne propunem să creăm un sistem IT în care să fie furnizate informații de către echipamente inteligente, oferind utilizatorilor date personalizate, analitice, care este totodată simplu și util, și nu deranjează; iar toate acestea la niște prețuri accesibile.
Nu ajunge să se creeze un produs de top, trebuie oferit și un serviciu de calitate pe lângă produs. Sântem mândri că am ales această meserie, unde se poate contribui la creșterea inovației în lumea afacerilor. Astfel avem ocazia să trăim momentele de inovație care înfloresc acestă ramură a științei.
"Gândește cu noi, fii mai puternic..." care înseamnă pentru noi dorința de a avea căt mai mulți parteneri care acceptă gândirea colectivă și ajutorul reciproc in afaceri. Noi nu vindem software, ci cunoștințele noastre prin consultanță. Considerăm că software-ul este doar un instrument modern prin care sunt rezolvate sarcinile de zi cu zi a unei companii. Lucrăm doar cu cei care acceptă aceasta gândire și ne consideră parteneri pe termen lung, nu doar un simplu furnizor de software.
Misiunea companiei este de a ajuta alte companii să fie mai competitive, să aibă un randament mai înalt și să-și sincronizeze etapele de activitate. Pentru împlinirea acestei misiuni, noi asumăm o responsabilitate și luăm fiecare decizie în concordanță cu valorile companiei.