Casele de marcat dotate cu role jurnal pe suport hârtie vor fi înlocuite, treptat,
cu aparate de marcat echipate cu jurnal electronic denumit de leguitor AMEF, conform
Hotărârii Guvernului nr. 479/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare (link) Dispozițiile actului normativ stabilesc ca toți operatorii economici care încasează integral
sau parțial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit / debit sau a substitutelor de numerar contravaloarea bunurilor livrate cu amănuntul, precum și a prestărilor de servicii efectuate
direct de către populație sunt obligați să utilizeze case de marcat electronice fiscale.

 

Cum să alegi o soluție ERP?

S-a demonstrat de foarte multe ori că diferența nu este dată neaparat de soluția informatică, ci de echipa care a conceput și va implementa sistemul. Furnizorul sistemului ERP trebuie să devina un partener, care ajuta compania să crească. Criteriile de alegere al furnizorului sunt următoarele:

• poziția pe piață

• cunoștințe, autorizări pentru echipamente fiscale

• experiența în industria în care solicitantul activează

• profesionalismul echipei de implementare

• timpul de implementare

• serviciile de mentenanță și suport

• costurile propuse

• proiecte finalizate cu succes

Parteneri



Contact

Suport telefonic:
+40 753 083 480

Luni-Vineri: 800 - 1630

contact@vector-group.ro

Facebook

 

Map